תרופה ביולוגית לטיפול במבוגרים עם אסטמה חריפה

טיפול ואבחון אסתמה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון אסתמה!

תרופה ביולוגית לטיפול במבוגרים עם אסטמה חריפהתרופה ביולוגית חדשה המהווה טיפול משלים לתחזוקה בקרב מבוגרים הסובלים מאסטמה חריפה קיבלה אישור על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA).

התרופה ניתנת כזריקה, פותחה בידי חברת טבע ומכילה נוגדן חד שבטי הפועל כנגד אינטרלוקין 5 ומתאים כטיפול משלים ותחזוקתי בקרב חולים מעל גיל 18 אשר סובלים מאסטמה חריפה עם פנוטיפ אאוזינופילי.

שליטה על המחלה

התרופה ניתנת בעירוי תוך וורידי במינון של 3 מ"ג לכל ק"ג של משקל הגוף בתדירות של פעם בארבעה שבועות. התרופה מצטרפת לשורת תרופות וטיפולים ממושכים הקיימים כיום אולם בקרב הסובלים מאסטמה חריפה אין הם מספקים שליטה מספקת במחלה והסיבוכים העלולים להיגרם מהמחלה מובילים לעלייה בתדירות ההתקפים ולאשפוזים חוזרים ונשנים.

האישור אשר ניתן לתרופה יוצר התקדמות בטיפול באסטמה ותוצאותיו הראו שיפור ניכר במדדים הקשורים בשליטה במחלה. על פי מומחים, התרופה החדשה מעניקה לחולים אפשרות להשיג שליטה על המחלה.

מענה לאתגר רפואי משמעותי

הפיתוח התרופתי החדש מתמקד בהענקת מענה לצרכים אשר נותרו בקרב המטופלים ללא מענה. בכירים במערך הפיתוח של התרופה בחברת טבע גאים על הטיפול אשר לדבריהם ממחיש את ההתקדמות והמחויבות של החברה לקידום הטיפול וההתמודדות עם מחלות נשימה. הטיפול הינו ממוקד ונותן מענה לאתגר רפואי משמעותי אשר לא זכה למענה מספק באמצעות הטיפולים אשר היו קיימים עד היום.

טיפול ממוקד ויעיל

אישור התרופה התבסס על נתוני יעילות ובטיחות שהציגה החברה אשר כללו חמישה מחקרים בשילוב של פלצבו ובהם נבדקו למעלה מ-1000 בוגרים אשר קיבלו את התרופה, הנבדקים כללו מטופלים אשר סבלו מאסטמה שאינה בשליטה וזאת על אף הטיפולים הקיימים במשאף קורטיקוסטרואידים.

הטיפול החדש הראה כי תדירות התקפי האסטמה פחתה בלמעלה מ-50% וניכר שיפור בתפקודי הריאות ובתסמינים וכן נמצא שיפור באיכות חיי הנבדקים.  תופעת הלוואי אשר נצפתה במחקר הייתה כאבים בלוע. לאור התוצאות החיוביות מדגישה טבע את מחויבותה להמשך הענקת טיפולים חדשניים לחולי האסטמה על מנת להקל ולשפר את ההתמודדות עם המחלה המורכבת. התרופה החדשה CINQAIR מאפשרת מתן טיפול ממוקד ויעיל.

לצד ההפצה של התרופה, מקדישה טבע מאמצים בתכנית מקיפה להענקת תמיכה, הדרכה ומידע אודות הטיפול באופן המותאם לצרכיהם של הצוותים הרפואיים והמטופלים. בהמשך לאישור התרופה בידי ארגון התרופות האמריקאי, נמשכות כעת הבדיקות אודות התרופה בידי הסוכנות האירופית לתרופות וארגון התרופות הקנדי במטרה לאשר את הטיפול בכל רחבי העולם.

יתרונות הטיפול

התרופה החדשה היא אחת מסדרה של תרופות חדשות לטיפול בדלקת הפועלות במנגנונים ומשתייכות לקבוצת תרופות מסוג IL-5 אשר הראו הצלחה בהפחתת האאוזינופילים והטבה משמעותית במצב המחלה אצל החולים תוך מניעה של החמרתה וירידה בצורך בנטילת סטרואידים.

התרופה החדשה של חברת טבע הוכיחה כי היא מביאה לירידה בחומרת ההתקפים ובתדירותם וכן בצורך בטיפול סטרואידי אשר כרוך בתופעות לוואי קשות. השימוש בתרופה בשלב ראשון מיועד לחולים בוגרים והוא מהווה השלמה לטיפול השמרני בעיקר לחולים קשים.

נכס לחברת טבע ולמטופלים

הפוטנציאל הכלכלי של התרופה מוערך במאות מיליוני דולר בשנה והיא מהווה נכס מקורי של חברת טבע אשר ניתן לה בעת שרכשה את חברת ספלון בשנת 2011 בעסקת ענק. התרופה מהווה את הצעד הבא בטיפול במצבים של אסטמה חריפה אשר לא בכל המקרים זכתה למענה מספק וחולים רבים נאלצו להתמודד עם המחלה אשר כללה התקפים קשים ובתדירות גבוהה וזאת על אף הטיפול השמרני לו הם זכו. התרופה אמורה להוות אמצעי משלים אשר יהפוך את הטיפול במחלה במיוחד ברמתה הקשה ליעיל ומקיף יותר ובכך להקל באופן משמעותי על ציבור הסובלים מאסטמה.

המרכז לטיפול ואבחון אסתמה

המרכז לטיפול ואבחון אסתמה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון אסתמה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון אסתמה. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

תרופה ביולוגית לטיפול במבוגרים עם אסטמה חריפה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

לשגשג עם אסטמה: ניווט בעולם העסקים המודרני

אסטמה היא מצב נשימתי כרוני המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. למרות שזה יכול להציב אתגרים, זה לא אמור להוות מחסום להצלחה בעולם העסקים המודרני. עם ניהול והבנה נכונה, אנשים עם אסתמה יכולים לשגשג בקריירה שלהם ולהשיג את מטרותיהם המקצועיות.

לקריאת המאמר »
072-3341176
טיפול ביתי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!