דיקור סיני לטיפול באסטמה

טיפול ואבחון אסתמה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון אסתמה!

דיקור סיני לאסטמהדיקור סיני הוא מרכיב מרכזי ברפואה הסינית המסורתית ומבוצע על ידי החדרת מחטים דקות דרך העור, לנקודות אסטרטגיות על הגוף. הדיקור הוא שיטה נפוצה לטיפול, ברפואה הסינית, בכאב.

הרפואה הסינית מסבירה כי דיקור הוא טכניקה המשמשת לאיזון זרימות אנרגיה או כוח החיים, הידוע כצ'ה, הזורם דרך מסלולי הגוף המכונים בשם מרידיאנים. המחטים אשר נועדו לכך, מוחדרות לנקודות מסויימות בגוף לאורך המרידיאנים, והמטפלים מאמינים כי זרימת האנרגיה מתחדשת.

בניגוד לדעה זאת, מתרגלים רבים העוסקים בדיקור סיני, סוברים כי הדיקור מעורר את העצבים הנמצאים בשכבות העור, את השרירים ואת רקמות החיבור. הגירוי הנוצר לפיכך, מעורר את הפעילות הטבעית של הגוף כנגד כאב ומגביר את זרימת הדם.

האם דיקור סיני עשוי לטפל באסטמה?

הטיפול באסטמה עשוי להיות מתסכל. השימוש בתרופות יכול להיות מסובך ועלול לגרום לתופעות לוואי לא נעימות.

בעולם של טיפולים רפואיים קונבנציונאלים, מטופלים רבים תרים אחר פתרונות אחרים ופונים לרפואה האלטרנטיבית, אשר אינה כרוכה בשימוש בתרופות. טיפולים בלתי שיגרתיים כמו צמחים טבעיים, הומאופתיה ודיקור, בדרך כלל נמצאים בטוחים ובלתי מזיקים.

אך האם הטיפולים באמת עובדים? אם כן, האם הם בטוחים? תרופות חדשות רבות פותחו מחומרים כימיים שמקורם בצמחים וצמחי מרפא בפרט. האם זה אפשרי שהרפואה המערבית עיוורת ליתרונות של גישות חדשות שהתגלו מחוץ לקהילה המדעית? הטיפול הסיני המסורתי של הדיקור נראה כדוגמא טובה לכך.

 דיקור סיני מבוסס על האמונה כי האנרגיה זורמת בגוף בכוחות מנוגדים חיוביים או שליליים. מחלות כמו אסטמה, מייצגות חוסר איזון המתעורר בגוף. על ידי החדרת המחטים למרידיאנים השונים בגוף, חל שינוי באיזון הגוף אשר מועיל למטופל.

כיצד מתבצע הטיפול?

מחטים דקות במיוחד באורך מספר סנטימטרים, ממוקמות מתחת לעור בנקודות מסוימות. בטיפול באסטמה, המחטים מוחדרות בנוסף באזור הגב העליון וביד המטופל. המחט מסתובבת ידנית או לחילופין, זרם חשמלי מועבר דרכה.

המטרה היא ליצור תחושה עמוקה של חום או חוסר בתחושה. המחט נותרת בעור במשך 20 דקות. הדיקור הסיני ידוע ביכולותו להקל או להפיג כאב ואף כאמצעי הרדמה, במהלך ניתוח. הדיקור הסיני בנוסף, מסייע לחולי אסטמה בתהליך הנשימה.

מהם הסיכונים של הדיקור הסיני?

טיפול איכותי על ידי מטפל מקצועי מקטין את הסיכוי לחוות סיכונים ותופעות לוואי. הסיכונים האפשריים כוללים:

כאב – הופעת כאב לאחר הדיקור, דימום קל ושטפי דם באזורים שונים בגוף. פציעת איברים. אם המחטים מוחדרות יתר על המידה, קיים סיכון לנקב איבר פנימי, בייחוד הריאות. אם כי זהו סיבוך נדיר.

זיהום – מטפלים מוסמכים נדרשים להשתמש במחטים סטריליות וחד פעמיות. מחט בה נעשה שימוש חוזר, יכולה לחשוף את המטופל לזיהומים שונים ולהגביר את הסיכון למחלות כבד.

למי הטיפול אינו מתאים?

לא כל אדם מועמד לדיקור סיני. התנאים אשר עלולים להגביר את הסיכון לסיבוכים כוללים:

הפרעות המלוות בדימום – קיים סיכון מוגבר לדימום ושטפי דם לאנשים הסובלים מהפרעות בקרישת דם וכאלה הנוטלים מדללי דם כמו קומדין.

קוצב לב – סוגים מסוימים של דיקור פועלים על ידי זרם חשמלי העובר במחטים. זרם זה עשוי לערער את פעילות קוצב הלב.

הריון – חוקרים סבורים כי שימוש בדיקור סיני במהלך ההריון מגביר את הסיכון ללידה מוקדמת.

תוצאות הטיפול

יתרונות הדיקור הסיני פעמים רבות קשות למדידה, אולם אנשים רבים רואים בשיטה אמצעי יעיל לשליטה במגוון רחב של מצבים המלווים בכאב.

מטופלים רבים טוענים כי הם מרגישים שיפור באיכות החיים לאחר יישום השיטה. התחום מצריך מחקרים רחבי היקף, כדי שניתן יהיה להסיק מסקנות חד משמעיות.

המרכז לטיפול ואבחון אסתמה

המרכז לטיפול ואבחון אסתמה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון אסתמה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון אסתמה. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

דיקור סיני לאסטמה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

לשגשג עם אסטמה: ניווט בעולם העסקים המודרני

אסטמה היא מצב נשימתי כרוני המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. למרות שזה יכול להציב אתגרים, זה לא אמור להוות מחסום להצלחה בעולם העסקים המודרני. עם ניהול והבנה נכונה, אנשים עם אסתמה יכולים לשגשג בקריירה שלהם ולהשיג את מטרותיהם המקצועיות.

לקריאת המאמר »
072-3341176
טיפול ביתי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!